Biežāk Uzdotie Jautājumi

1. Cik bieži portālā tiek atjaunota informācija?

Dati no Uzņēmuma Reģistra tiek atjaunoti katru stundu, savukārt kredītvēsture un CrefoScore indekss vienreiz diennaktī.

2. Ko darīt, ja Jūs aizmirsāt savu paroli?

Gadījumā, ja Jūs aizmirsāt savu paroli, sistēmas galvenajā mājaslapā kreisajā pusē redzama saite „Aizmirsāt paroli?”. Pēc saites atvēršanas, parādīsies paroles atjaunošanas lapa. Ailē „Lietotājs” nepieciešams norādīt lietotāja vārdu vai e-pastu, kas tika norādīts, reģistrējoties sistēmā. Kad tas izdarīts, jāspiež poga „Atjaunot”. Uz e-pasta adresi tiek nosūtīta vēstule ar paroles atjaunošanas saiti.

3. Kā nomainīt paroli?

Jāatver sistēmas izvēlne „Mans profils”, lapas apakšā tiek norādīta sadaļa „Paroles maiņa”. Zemāk redzamajā tabulā norādīti paroles maiņas nosacījumi. Lai pabeigtu paroles maiņas procesu, jānospiež poga „Nomainīt paroli”.

4. Ko darīt, ja netiek lietota neviena no internetbankām, ar kuru ir iespējams reģistrēties?

Gadījumā, ja Jūs nevarat piereģistrēties portālā, jo netiek lietota neviena no internetbankām, nepieciešams sazināties ar CrediWeb klientu atbalsta dienesta speciālistiem pa tālruni +371 67 501 335 (darba dienās no 9:00 līdz 18:00) vai pa e-pastu: support@crediweb.lv

5. Kā papildināt savu CrediWeb kontu?

Lietotāja profila uzstādījumos jāizvēlas sadaļa “Mans konts”. Tālāk izvēlnes laukā “Maksājuma summa” jānorāda summa kādā apjomā Jūs vēlaties papildināt CrediWeb kontu. Tālāk jāizvēlas kāda no piedāvātajām internetbankām, ar kuras starpniecību tiks papildināts konts. Lai konts veiksmīgi tiktu papildināts, jānospiež poga “Pārskaitīt”.

6. Kā pārbaudīt konta bilanci?

Kad pārskaitījums tiks veikts, summa atspoguļosies „Mans konts”, sadaļā “CrediWeb konta bilance”.

7. Kā iespējams nomainīt portāla lietošanas valodu?

Lietošanas valodu ir iespējams nomainīt ieejot lietotāja profila uzstādījumos un izvēloties sadaļu - “Mani uzstādījumi”. Izvēlnes laukā – “Valoda” ir iespējams izvēlēties vienu no trīs piedāvātajām valodām (latviešu, krievu un angļu).

8. Kas jādara, ja nepieciešams dzēst vai izveidot jaunu lietotāju?

Gadījumā, ja nepieciešams veikt izmaiņas lietotāju sarakstā, jāsazinās ar CrediWeb klientu atbalsta dienesta speciālistiem, iesniedzot datus par jaunu lietotāju, kam tiks piešķirta pieeja, savukārt iepriekšējam lietotājam tā tiks anulēta.

9. Kur var apskatīties veiktos pieprasījumus?

Sadaļā “Pieprasījumi” ir iespējams izvēlēties pieprasījuma veidu, kā arī atlasīt laika periodu, par kuru tie tika veikti. Portāla galvenajā lapā iespējams redzēt pēdējos piecus pieprasījumus.

10. Ar ko atšķiras abonēšanas plāni?

Standarta abonēšanas plāni ietver dažādas pieejamo produktu un pakalpojumu kombinācijas. Abonēšanas plāni atšķiras ar mēneša limitu un informācijas apjomu. Ja lietotājs konstatē, ka neviens no piedāvātajiem abonēšanas plāniem neatbilst viņa vajadzībām, sazinoties ar CrediWeb atbalsta dienestu, ir iespējams izveidot individuālu abonēšanas plānu.

11. Pēc cik ilga laika informācija par neizpildītajām saistībām nonāk kredītvēsturē?

Informācija par neizpildītajām saistībām nonāk kredītvēsturē, kad saistību izpildes kavējums ir ilgāks par 60 dienām un ir iestājies iebildumu izteikšanas termiņš.

12. Cik ilgi kredītvēstures datubāzē tiek glabāta informācija par juridiskām personām?

Informācija kredītvēstures datubāzē tiek glabāta 10 gadus no parāda samaksas dienas, ja netiek veikta samaksa, informācija tiek glabāta kredītvēstures datubāzē līdz prasījuma tiesību noilguma izbeigšanas dienai.

13. Kāds labums ir no CrefoScore indeksa?

CrefoScore indekss palīdz novērtēt uzņēmuma maksātspēju, sniedz iespēju izvērtēt darījuma riskus, kā arī palīdz pieņemt ātrus kredītlēmumus. Vairāk informācijas.

14. Vai ir ierobežojumi lietotāju skaitam viena uzņēmuma ietvaros?

Uzņēmumam var būt neierobežots lietotāju skaits.

15. Vai neizlietotās izziņas tiek pieliktas klāt nākamajam mēnesim?

Neizlietotie pieprasījumi netiek pielikti nākamajam periodam, abonēšanas plāna limiti tiek noteikti viena mēneša ietvaros.

16. Kas notiek, kad beidzas plāns “Jaunreģistrētiem”?

Izmēģinājuma termiņš plānām “Jaunreģistrētiem” beidzas pēc 14 dienām pēc reģistrācijas datuma. Kad termiņš beidzies, lietotājam saglabājas plāns “Bezmaksas”, kas nodrošina minimālas informācijas saņemšanu. Kad produktu iepazīšanās termiņš beidzies, lietotājs var izvēlēties kādu no sev piemērotākajiem abonēšanas plāniem.

17. Kurā brīdī tiek fiksēts pirkums par Latvijas vai ārvalstu uzņēmumu izziņām?

Latvijā un ārvalstīs reģistrēto uzņēmumu meklēšana ir bezmaksas. Atrodot nepieciešamo uzņēmumu, lietotājam parādās informācija par portālā piedāvāto produktu izcenojumiem, un tikai tad, kad lietotājs ir nospiedis pogu “Pirkt”, pirkums tiek reģistrēts.

18. Kurā sadaļā ir iespējams atrast informāciju par ārvalstu uzņēmumiem?

Izziņas par ārvalstu uzņēmumiem ir pieejamas sadaļā "Informācija", laukā - Ārzemju uzņēmumi.

19. Kāda informācija tiek iekļauta kredītizziņās par ārvalstu uzņēmumiem?

Kredītizziņās par ārvalstu uzņēmumiem tiek iekļauta informācija par uzņēmuma reģistrācijas datiem, maksātspējas vērtējums, informācija par finansiālo stāvokli u.c.
Ārvalstu kredītizziņas paraugs (PDF)

Top