5 padomi, kas jāņem vērā, izvēloties tūrisma aģentūru

10.08.2017

Vasara ir laiks, kad atvaļinājumos izvēlas doties gandrīz ikviens strādājošais!

Populārākais atvaļinājuma pavadīšanas veids noteikti ir ceļošana (ne tikai pa Latviju, bet arī uz ārvalstīm). Diemžēl Latvijas vasara šogad nelutina, tāpēc daudzi izvēlas pavadīt savus atvaļinājumus ārzemēs, kur vasara ir uzkavējusies ilgāk.

Tāpat kā ceļojuma galamērķi, arī tūrisma aģentūru cilvēki izvēlas balstoties uz iepriekšējo pieredzi vai ieteikumiem, vai izdevīgāko cenu piedāvājumu. Latvijā ir 826 tūrisma aģentūras, kas piedāvā visdažādākās brīvā laika pavadīšanas iespējas. Pirms iegādāties ceļojumu no kādas tūrisma aģentūras, iesakām iepazīties ar uzņēmuma maksātspējas vērtējumu portālā CrediWeb un pārliecināties, vai izvēlētā aģentūra nepievils. Rekomendējam izziņā pievērst uzmanību šādai informācijai:

1) Uzņēmuma reģistrācijas datums uzskatāmi norāda, vai uzņēmums darbojas tūrisma nozarē ilglaicīgi, vai dibināts nesen. Svarīgi ir pārbaudīt uzņēmuma vecumu, jo ilgāk un sekmīgāk uzņēmums darbojas tirgū, jo vairāk viņam var uzticēties.

2) No pircējiem saņemto avansu un parādu apmērs piegādātājiem un darbuzņēmējiem liecina par uzņēmumam esošo saistību daudzumu gan pret klientiem, gan pakalpojumu gala nodrošinātājiem. Pārāk liels saistību apmērs un tā palielināšanās periodiski var liecināt par nesavlaicīgiem maksājumiem partneriem, kas savukārt palielina risku, ka braucieni var tikt atcelti vai, ka pakalpojumi netiks nodrošināti paredzētajā līmenī.

3) Lai paaugstinātu uzticības koeficientu uzņēmumam, pārliecinieties par uzņēmuma kredītvēsturi, vai uzņēmumam nav nenokārtotu saistību Creditreform Latvija SIA Juridisko personu kredītvēstures datu bāzē.

4) Nodokļu parādu neesamību vai esamību - pārliecinieties, ka uzņēmums nav iekļauts Valsts ieņēmumu dienesta (VID) aktuālo nodokļu parādnieku sarakstā.

5) Tūrisma aģentūras maksātspējas vērtējums CrefoScore precīzi norāda sadarbības riska līmeni.

Avots: CrediWeb.lv